Klantenservice

U als zeer gewaardeerde klant willen wij graag de best mogelijke service verlenen. De betrouwbaarheid en degelijkheid van onze producten komt ook in onze service terug. Daarom werken wij alleen samen met partners die het serviceniveau net zo hoog in het vaandel hebben staan als TechLed. In onze online omgeving Klantenservice geven wij u informatie over onze service en werkwijze.

Voor vragen over onze producten, het bestel- en betaalproces of leveringen waarop u het antwoord niet op onze website vindt vragen wij u om contact met ons op te nemen. Wij zijn u graag tot dienst. Op onze contactpagina vindt u de mogelijkheden om snel met een medewerker van ons in contact te komen.

Bestellen en betalen

Uw gehele bestel- en betaalproces verloopt bij TechLed in een beveiligde omgeving. Uw gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en betalingen op onze website worden verwerkt via een beveiligd SSL-systeem. In onderstaande beschrijven wij stap voor stap het bestelproces. Mocht u hulp nodig hebben, dan staat onze klantenservice altijd klaar om u verder te helpen.

Bestellen gaat snel en simpel

Stap 1: Plaats het gewenste artikel in de winkelmand.

  • Ga naar het artikel van uw keuze. Geef met het + en – teken het gewenste aantal aan en klik op de knop ‘In winkelmand’.
  • Zodra u dit doet krijgt u bovenin uw scherm een melding te zien dat het product is toegevoegd aan uw winkelmand. U kunt nu de keuze maken om af te rekenen door op de knop ‘Winkelmand bekijken’ te klikken of verder te winkelen door op de knop ‘Assortiment’ in de navigatiebalk bovenin uw scherm te klikken.
  • Heeft u alle gewenste artikelen in uw winkelmand gelegd en bent u klaar met winkelen? Klik dan rechtsboven in uw scherm op de afbeelding waarop een winkelwagen staat afgebeeld.

Stap 2: Selecteer verzendwijze.

  • U heeft de keuze om uw bestelling via PostNL te laten verzenden of op te halen in onze winkel te Heerenveen.
  • Nadat u uw gewenste verzendwijze heeft geselecteerd klikt u op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3a: Persoonlijke gegevens invoeren.

  • Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Tech-Led.nl? Log dan eenvoudig in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. In dit geval hoeft u uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
  • Bestelt u voor de eerste keer bij ons, dan vragen wij u om een account aan te maken. U hoeft dan niet uw gegevens in te voeren als u een vervolgbestelling plaatst. U heeft ook de mogelijkheid om als gast uw bestelling af te ronden, hiervoor hoeft u geen account aan te maken.
  • U kunt eventueel een afleveradres invoeren indien deze afwijkt van het factuuradres en aanvullende informatie met de bestelopdracht meesturen door in het tekstveld ‘Bestelnotitie’ uw opmerking in te vullen.

Stap 3b: Selecteer betaalwijze.

  • Kies de manier waarop u wilt betalen: iDeal, Creditcard of via een handmatige bankoverschrijving.
  • Nadat u onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd kunt u op de knop ‘Bestelling plaatsen’ klikken.

Stap 4: Betalen.

  • Afhankelijk van uw keuze in betaalwijze komt u op een pagina waarop u uw betaling kunt verrichten of u krijgt een samenvatting te zien van uw bestelling en de betaalgegevens die benodigd zijn voor een handmatige bankoverschrijving.
  • Tot slot ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Betaalmogelijkheden

TechLed werkt met Mollie, een veel gebruikt en veilig betaalsysteem die samenwerkt met alle bekende betaalmethoden. Momenteel kunt u via onze webshop veilig en vertrouwd betalen met iDeal, Bancontact en Creditcard (VISA en Mastercard).

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om uw bestelling middels handmatige overboeking te betalen. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail met daarin de betaalgegevens. Zodra de betaling ontvangen is wordt uw order verwerkt.

Bezorgen en afhalen

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 24 uur bij de vervoerder aan te bieden. De bestelling moet dan aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • De bestelde artikelen zijn op voorraad.
  • De bestelling is geplaatst op een werkdag (uitgezonderd vrijdag).
  • Wij hebben uw betaling ontvangen.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bezorgkosten

Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van de diensten van PostNL. De bezorgkosten die PostNL ons hiervoor in rekening belasten wij één op één aan u door en staan op de factuur vermeldt die u per e-mail ontvangt zodra u het bestel- en betaalproces volledig hebt doorlopen.

PostNL hanteert met ingang van 1 januari 2021 het volgende tarief:

  • Pakket binnen NL met verzekerservice tot en met 10 kilogram = € 14,90 (per doos van 100 x 50 x 50 cm)

Uw bestelling is door PostNL verzekerd tot 5.500 euro bij verlies of beschadiging en u kunt uw zending online volgen met track & trace.

Neem bij een bestelling vanaf € 2000 contact op met één van onze sales managers.

Gratis afhalen

U kunt uw bestelling ook gratis afhalen in onze winkel te Heerenveen. Kies bij de verzendopties voor: ‘Afhalen‘, en u krijgt een mailtje wanneer uw bestelling klaar staat om opgehaald te worden.

Retourneren

Mocht uw bestelling niet aan uw verwachtingen voldoen, neem dan direct contact met ons op. Wij streven ernaar om onze klanten 100% tevreden te stellen en zullen u dan ook zo snel mogelijk proberen te helpen.

Retourneren

U kunt voor alle producten die u bij ons heeft gekocht een retouraanvraag doen via onze contactpagina. Na ontvangst van uw aanvraag zullen wij u per e-mail een retourformulier toesturen. Vul het retourformulier volledig in en voeg deze samen met de pakbon bij uw retourartikelen in de doos. Breng het pakket naar een PostNL punt en zorg ervoor dat de zending juist wordt gefrankeerd. Vraag altijd naar een verzendbewijs wanneer u deze niet ontvangt. Het is namelijk belangrijk om deze te bewaren tot uw retour is goedgekeurd. U kunt tot 14 dagen na ontvangst van uw aankoop uw bestelling retourneren.

Nadat uw retourzending in goede orde door ons is ontvangen en voldoet aan de retourvoorwaarden zal tot creditering worden overgegaan. U ontvangt van ons een email waarin u wordt gevraagd of u het tegoed wilt gebruiken voor het plaatsen van een nieuwe order, vervanging van het product of dat u het aankoopbedrag retour wenst te ontvangen. Indien u het aankoopbedrag wenst te ontvangen dan krijgt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening overgemaakt.

Service en garantie

Is er iets aan de hand met een product dat u bij ons besteld heeft of ben u ergens niet tevreden over? Dat is natuurlijk vervelend en wij helpen u graag om het op te lossen.

Service

Bij ontvangst van uw pakket vragen wij u om de inhoud van uw pakket goed te controleren. Mocht u een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over retourneren kunt u vinden onder Retourneren.

Mochten er andere klachten zijn dan hierboven beschreven, dan kunt u deze altijd aan ons melden. Raadpleeg hiervoor onze contactpagina.

Garantie

  1. De garantieperiode voor de CareComm Office en Industry armaturen is 5 jaar vanaf de aankoopdatum.
  2. De lichtbron is gegarandeerd voor 20.000 bedrijfsuren, ongeacht de duur van de garantieperiode.
  3. De fabrikant beslist over het verlengen van de garantie door informatie op de factuur te plaatsen.
  4. Voorwaarde voor verlenging van de garantie (indien aangegeven op de factuur) is:
    1. Tijdige betaling van de factuur.
    2. Voldoen aan de garantievoorwaarden door de koper (bijv. volgens de bedienings- en installatiehandleiding).
    3. Onderhoud van armaturen (indien nodig: tegen betaling).
    4. Toepassing en gebruik van armaturen in de bedrijfsomstandigheden gespecificeerd in cataloguskaart s (bijv. werktemperatuur).
  5. De garantie wordt verstrekt in geval van volledige betaling.
  6. De garantiekaart moet worden bewaard als bewijs van de garantie.
  7. De fabrikant is niet verantwoordelijk voor de installatie en het gebruik van de armatuur in strijd met de bepalingen van de montagehandleiding en garantiekaart.
  8. De volgende voorwaarden sluiten de garantie uit en de leverancier zal reparatiediensten verlenen tegen passende reparatiekosten. Elke schade veroorzaakt door menselijke factoren, inclusief schade veroorzaakt door gebruik van de armatuur of opslag in omstandigheden die niet overeenstemmen met de bedieningsinstructies.
    1. Mechanische, thermische en chemische schade veroorzaakt door externe factoren.
    2. Wijzigingen of reparaties door onbevoegd personeel zonder toestemming van de leverancier.
    3. Geen kaart of garantiedocumenten.
    4. Geen onderhoud.
    5. Schade veroorzaakt door onvoldoende beveiliging voor transport of als gevolg van overmacht.
      (inclusief branden, overstromingen, blikseminslagen, aardbevingen, enz.).
    6. De garantievoorwaarden voor het voedingssysteem zijn gespecificeerd door de fabrikant.
  9. Alle rechten voorbehouden.

Bij ieder UV-C LED product wat u van ons ontvangt zult u een handleiding ontvangen waarin ook de garantiebepaling is opgenomen. U kunt dit document hier inzien: Handleiding.pdf.